Gratis verzending in Nederland en België!

Veelgestelde vragen

Ja joh, mensen stellen soms veel vragen. Hier zijn ze dan!

Algemeen

Via de klantenservice pagina natuurlijk! 

Ohjee… Dat is niet leuk. Neem direct contact op met onze klantenservice! We staan voor je klaar.

Bestellen en betalen

Ja, in sommige gevallen kunnen we je bestelling annuleren. Helaas kunnen we je bestelling niet meer annuleren als het al onderweg is. In dit geval kan je wachten tot je het pakketjes hebt ontvangen en het dan naar ons te retourneren.

Dit zijn onze betaalmethoden die we aanbieden. Liever op een andere manier betalen? We denken graag met je mee! Neem contact op met de klantenservice

  • Ideal
  • Creditcard
  • Paypal
  • Bancontact
  • KBC/CBC
  • Belfius

Natuurlijk! Alle betalingen op Sjoelbattle lopen via een beveiligde betaalomgeving, ongeacht de betaalmethode.

Verzending

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening, tenzij anders vermeld. Zo kom je dus nooit voor onverwachte extra kosten te staan.

De gemiddelde levertijd van de producten van onze leverancier bedraagt 7-15 werkdagen. We zijn bij SjoelBattle druk bezig om een levertijd van 1 – 2 dagen te realiseren. 

Tijdens het betalen van je bestelling kun je aangeven op welk adres jij wilt dat het pakketje wordt bezorgd. Dit kan een woon- of werkadres zijn. Vermeld wel altijd je eigen naam.

De Track & Trace-code van je bestelling vind je in de verzending e-mail die we je sturen zodra je bestelling is verwerkt. Deze e-mail niet ontvangen? Controller voor de zekerheid je spam-folder. Nog niks? Neem dan contact op met onze klantenservice!

Retourneren

Ja, dat kan zolang het product dat je wilt retouren voldoet aan ons retourbeleid. Check dit hier.

Oef, dat is vervelend… Onze excuses! Neem contact op met onze klantenservice, dan lossen wij het direct voor je op!