Gratis verzending Nederland & België

Veelgestelde vragen (FAQ)

Algemeen

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Maak gebruik van het contactformulier https://sjoelbattle.nl/pages/contact of stuur een e-mail naar info@sjoelbattle.nl

Ik heb een klacht, wat nu?

Neem contact met ons op via https://sjoelbattle.nl/pages/contact of stuur een e-mail naar info@sjoelbattle.nl en wij komen binnen max. 24 uur bij je terug. 

Het is wellicht ook handen om een kijkje te nemen op https://sjoelbattle.nl/pages/restitutiebeleid voor ons restitutiebeleid. 

Bestellen en betalen

Hoe kan ik bestellen?

Een bestelling plaatsen is erg eenvoudig. Klik op de knop ‘In winkelwagen' bij de deal die je wilt kopen. Je wordt automatisch doorgestuurd naar de checkout. Vul vervolgens je adresgegevens in en betaal veilig met iDeal, PayPal, Bancontact of Creditcard.

Het is momenteel niet mogelijk om te bestellen via telefoon of e-mail.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Uiteraard! Neem dan contact op met ons. Dit kan via ons contact formulier. ( indien het pakketje nog niet vanuit de leverancier is verstuurd.)

Hoe kan ik betalen?

Je kunt jouw bestelling op meerdere manieren betalen. Hieronder vind je de betaalmethodes die we momenteel ondersteunen.

Ideal

Creditcard

Paypal

Bancontact

KBC/CBC 

Belfius 

Wat zijn de kosten voor de betaling?

Betalen is bij ons gratis. De kosten nemen wij voor onze rekening.

Is de betaling veilig?

Natuurlijk! Alle betalingen op Sjoelbattle lopen via een beveiligde betaalomgeving, ongeacht de betaalmethode.

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening. Zo kom je dus nooit voor onverwachte extra kosten te staan.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De gemiddelde levertijd van de producten van onze leverancier bedraagt 7-15 werkdagen. 

Kan ik mijn bestelling op mijn werk laten bezorgen?

Tijdens het betalen van je bestelling kun je aangeven op welk adres jij wilt dat het pakket of de envelop bezorgd wordt. Dit kan een woon- of werkadres zijn. Vermeld wel altijd je eigen naam.

Waar vind ik mijn Track and Trace code?

De Track & Trace-code van je bestelling vind je in de opdrachtbevestiging die we je sturen via de e-mail. Op deze pagina vind je alle informatie omtrent het traceren van je bestelling.

De track and trace code geeft geen informatie weer, hoe kan dit?

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track & Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten - maximaal een paar dagen.

De verwachte levertijd is voorbij: waar blijft mijn bestelling?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling via deze pagina checken.

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Ik mis een (aantal) product(en) bij m'n bestelling, hoe kan dat?

Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen. Onze excuses voor het ongemak.

Retourneren

ik ben niet tevreden met mijn bestelling: kan ik deze retourneren?

Dit is zeker mogelijk! Om je de moeite te besparen kunnen producten via ons bemiddelingsplatform geretourneerd worden en regelen wij dit met de leverancier.  

Voor meer informatie kun je terecht op https://sjoelbattle.nl/pages/restitutiebeleid

Ik heb een kapot, of verkeerd product ontvangen, wat nu?

Allereerst natuurlijk onze excuses. Voor meer informatie / retourneren kunt u een bericht sturen naar info@sjoelbattle.nl of neem een kijkje op de volgende link: https://sjoelbattle.nl/pages/restitutiebeleid

Ik wil mijn bestelling retourneren, wat moet ik doen?

Producten retourneren naar onze leverancier kan via ons bemiddelingsplatform verlopen. Neem voor meer informatie een kijkje op: https://sjoelbattle.nl/pages/restitutiebeleid

Kan je je antwoord niet vinden?

Neem contact op met ons!
Gratis verzending!
24/7 Klantenservice
Tevreden klanten
Niet goed? Geld terug!